Arjen apulaiset

Paingone Easy -kipusiipi

Varastossa

Paingone Easy -kipusiipi on pieni ja helppokäyttöinen ei-invasiivinen sähköstimulaatiolaite (TENS), jota käytetään tuki- ja liikuntaelinten kiputilojen väliaikaiseen lievitykseen lääkkeettömästi. Tämä helppokäyttöinen laite auttaa sinua hallitsemaan kiputuntemuksiasi ja ylläpitämään aktiivista elämää. Paingone Easy kiinnitetään iholle liimattavilla elektrodisiivillä. Laite tuottaa pienitehoisia sähköimpulsseja, jotka stimuloivat hermoja. Stimulointi estää kipusignaalin kulun aivoihin vähentäen kiputuntemusta. Hoito sopii kivunhoitoon ja rentoutukseen selälle, hartioille ja lihaksille. Laitteessa on iholle liimattava siiveke ja siihen neppareilla kiinnitettävä paristolla toimiva ohjausyksikkö, jossa on 12 eri tehoastetta ja kolme hoito-ohjelmaa. Ei johtoja tai erillisiä geelejä. Yksi siiveke liimautuu jopa 80 käyttökertaa. Katso käyttörajoitukset käyttöohjeesta: https://asiakas.kotisivukone.com/files/terveystekniikka.palvelee.fi/Ohje… Laitepaketti sisältää: Paingone Easy -stimulaattori, Paingone Easy -elektrodisiiven, 2 kpl CR2032 nappiparistoa, joista toinen on varaparisto, työkalu paristokotelon avaamiseen, suomenkielinen käyttöohje. Paingone Easy -elektrodisiipiä voit tilata lisää tästä: https://kauppa.reumaliitto.fi/arjen-apulaiset/paingone-easy-lis%C3%A4sii… Maahantuoja: Terveystekniikka Valko Oy

Varastossa

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Kirjoita ensimmäinen arvio tuotteelle “Paingone Easy -kipusiipi”

Samankaltaisia tuotteita