Toimitusehdot

Reumaliitto ry:n verkkokauppa on kauppa, jossa myydään tuotteita, oppaita/esitteitä niin yksityishenkilöille kuin yhteisöille ja yrityksille.

Kaupan toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin. Siltä osin kuin kauppaehtoja ei ole tässä määritelty, noudatetaan kaupan yleisiä sopimusehtoja tavarahankinnoissa (JYSE 2009). Reumaliitto ry varaa oikeuden hyväksyä kaikki Reumaliiton kaupan asiakkaat ennen toimitusta.

Tilauksia toimitetaan vain Suomeen.

Toimitustapa

Toimitamme tuotteet postitse tilauksen yhteydessä valittuun postitoimipaikkaan. Toimitusmaksu muodostuu painon mukaan.
Verkkokauppamme tilaukset lähetetään sinulle postitse, maksat postituskuluja vain sen, mitä tilauksesi painaa. Posti lähettää saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa postitoimipaikasta. Jos tilaus on pieni, toimitetaan tilaus sinulle kirjelähetyksenä suoraan postilaatikkoosi. Lähetyksiin sovelletaan Itella Oyj:n toimitus- ja tuote-ehtoja.

Toimitusaika

Toimitusaikamme on 5-7 päivää mikäli tuotteita on saatavissa varastossamme. Tilaustuotteiden toimitusaika on 1-2 viikkoa. Arkipyhät voivat vaikuttaa toimitusaikoihin.

Hinnat

Verkkokaupassa olevat hinnat ovat voimassa vain verkkokaupan ostoskorin kautta tehdyille tilauksille. Tuotteiden hinnat sisältävät alv:n 24%, poikkeuksena myynnissä olevat oppaat ja esitteet ovat alv 0%.
Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja Suomen Reumaliitto pidättää oikeuden hinnan muutoksiin. Tuotetilauksen hintaan lisätään ilmoitettu toimituskulumaksu ja laskutuslisä jos maksutavaksi on valittu lasku.

Maksutavat

Verkkopankkimaksu
Tilauksen voi maksaa kotimaisen verkkopankin tunnuksilla. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj
yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Paytrail Oyj
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin 0207 181830
paytrail.com

Lasku

Reumaliiton kaupassa on käytössä Paytrailin tarjoamat lasku/luotto vaihtoehdot Walley, OP-Lasku ja Alisa Yrityslasku. Yrityslasku maksutapa on käytössä yrityksille, joilla on suomalainen Y-tunnus. Lisätietoja laskumaksutavoista ja ehdoista tästä: WalleyOP-Lasku ja Alisa Yrityslasku.

Force Majeure

Tuleshop.fi on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.